dimarts, 29 de juliol del 2008

ELL M'ESTIMA...




"Ell m'estima. M'ho va dir. Només que la meva faldilla era massa curta. Es ficà nerviós, però jo hi vaig tindre la culpa. No tindría que vestirme com una fulana ara que hi estem casats."





"M'ha dit que no hi tornarà a passar. El treball l'esgota y damunt te que aguantar les meves bobades al arrivar a casa. Mira que sóc ximple, explicant-li eixes tonteríes. Ell està cansat, no té el per qué escoltar-les. Em prometé que no passaría una altra volta. Jo el crec."





"Avuí m'ha regalat un ram de roses al arribar a casa. Em besaba suaument mentre deia que m'estimaba. Sóc tan feliç."


"Ha tornat a passar. Ahir estaba desconegut, em donaba por. Però mira que en sóc de ximple! Com se'm va ocorrer ficar-me a veure la tele quan feien partit? Ell adora el futbol. Vaig tindre por. Però de seguida es disculpà, em demanà perdó. No tenía per qué fer-ho, va ser culpa meva."




"Aquesta nit hem fet l'amor. Ell no parava de dir-me que m'estimava. Ara tot pareix que serà com abans. Estic tan contenta! "




"Les meves amigues m'han preguntat per l'ull morat. Jo li he dit que em vaig caure per les escales. No m'agradaría que pensésin malament d'ell. Ell m'estima... el que pasa es que de vegades el faig enfadar. Sóc tan ximple... Ell ho dona tot per mi i jo només penso en mi mateixa. L'altre día bé que m'ho deia. Sóc una egoísta. Ell cridava mentre m'ho deia. Estava asustada. Tornà a passar."






"Avuí m'ha dut a sopar a aquell restaurant tan maco. És tan detallista. Ha contratat fins y tot un violinista. És tot un romántic. Segur que aquesta vegada tot tornrà a anar bé. L'estimo."




"Sóc una inútil. No serveixo per a res. Tan mal ho faig? Tan mala dona sóc? Sóc penosa. Ell es mereix alguna cosa millor."




"Vaig suplicar-li que parara... Estava fet una fúria. No es podía controlar. Tinc por. Però qué hi puc fer? Només sóc una dona..."






"Les meves amigues s'han adonat. "Denuncia a eixe cabró"- m'han dit. No puc fer-ho. Confío en ell. Se que pot cambiar. Ho està intentant. Ell diu que s'esforça. Sempre em demana perdó i em diu que m'estima. No és una mala persona. A més, la majoria de vegades és per culpa meva. Cambiarà amb el temps. Elles no ho entenen. M'estima..."





****Només puc dir una cosa sobre aquesta bojería. Les dones també tenim drets. No deixeu que us maltratin, defeneu la vostra llibertat. Denuncieu als cabrons que tallen les vostres ales, cusen la vostra boca i lliguen les vostres mans. No un deixeu engañar. Lluiteu. Les dones som més fortes del que eixos malparits ens fan creure. ACTUEU! La vostra llibertat és el més important. I recordeu que si us fan mal, no us estimen. ****



DIGUEM PROU A LA VIOLÉNCIA DE GÉNERE!

(Si patiu la violéncia de génere o sabeu d'algú que la patisca crideu sense dubte al 016. I per favor, no us ho penseu dues vegades. Feu-ho per vosaltres.)



...NO DEIXEU QUE US TALLIN LES ALES...





... NO DEIXEU QUE US CALLEN...


...OBRIU ELS ULLS....


... I DIGUEU ¡¡¡PROU!!! ...

3 comentaris:

Anna ha dit...

WOOOOOW, que wapo, de veres.

Se m'han possat els péls de punta quan ho estava llegint.


IMPRESIONANT

Anònim ha dit...

Moltes grácies Anna^^
El que has dit m'anima moltíssim a seguir actualitzant. Y parlant de actualitzar... pareix que ens estem quedant soles perque Lluís no actualitza molt, eee Lluís¬¬ xDjeje

En fi, a veure si ens visita més gent perque entre que no ens solen comentar molt y que son vacances pareix que aki nomes entrem tú i jo.

Ale pues, beseets^^

suni ha dit...

molt bé, enhorabona